Tema: Re: Kas ten apie oledus svaigo?
Autorius: tranzoo
Data: 2014-05-13 14:10:41
tai kad yra kruvos kitu isradimu, su kuriais dirbama. pavyzdziui quantum dot
ar metal oxide tft ir taip toliau, o dar kiek yra apie kurios nezinome...

taip, kad vienareiksmiskai pasakyt - plazma ar lcd rurina - tikrai negalima.

lementariausias pvz, kuri kisa visi marketologai - zadintuvu isnykimas is
rinkos. mobiliems telefonams atejus i rinka - zadintuvas prarado prasme...