Tema: Re: del TV antenos
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-30 15:02:01
Nu tai paimk ir pamegink, Lemona bandymams be problemu antenas duoda, t.y.
galima grazint, jei netinka.
Siaip antena turetu buti butent antenos pavidalo, o ne visokiu skraidanciu
leksciu ar kokiu HiTech pimpachku, bet palankiai susikloscius aplinkybem
kartais veikia ir su jom :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/