Tema: Re: kas per bliuda transliuoja game of thrones rusiskai?
Autorius: ROOTS
Data: 2014-04-27 20:21:43
Nu bet siokint tas transliacijas, ju pradzia, akd but namie ir pan. Nafig.
Atsisiuntei ir apziurejai kada nori, kiek nori ir kaip nori greit.

"Saulius K."  wrote in message news:ljdl8d$dc4$1@trimpas.omnitel.net...

Irasa ziurint nera live timing per kompa ar kita mobilu daikta - ipratau
prie to. O reklamos tai cia tik pas tokius nieksus kaip Viasat buna,
normalus transliuotojai taip nesielgia.