Tema: Re: Rezultatai
Autorius: NicMC
Data: 2014-04-22 13:30:51
On 2014.04.22 12:56, Icetom wrote:
> Kas užkliuvo žiūrint Blu-ray įrašus lyginant su VT30? Detalumas
> prastesnis? Veikėjai "nelipa" iš ekrano žiūrint 2D filmus?

Blu-ray nežiūrėjau - 10-12 Gb ripus iš HDD. Nebuvo kompo, kad BD-ISO
pasileist. Užkliuvo... Negyvas kažkoks vaizdas. Net ir išjungus viską,
ką radau meniu vaizda "gerinančio". Žmonės arba lavonai, arba rožiniai
kažkokie. Juoda - ne juoda, o įjungus "juodos spalvos tamsinimą"
tamsinama ne tik ten, kur reikia. Šitos funkcijos išvis nesupratau - juk
galima bendrą šviesumą mažint. Jaučiu bandyta daryt kažkokį selektyvų
tamsinimą, bet mano nuomone nelabai pavyko.

> Kai teko sukalibruoti F6500, tai šviesumo reikšmė buvo tvarkoje tame
> egzemplioriuje pasirinkus gamyklinį "Movie" profilį. Reikėjo tik
> kontrasto reikšmę pamažinti, nes rausvai "mušė" paleidus kontrasto
> (video baltos sureguliavimo) šabloną.

Gal kambarys tamsus, bet ir "Filmas" profilyje dar norėjosi patamsint. O
vat kontrasto nejudinau, reikės pabandyt kai vėl tėviškėj būsiu.

> [...]
> vakariniams žiūrėjimams. Bent sukalibruotame F6500 neveikė korektiškai
> sukalibravimo reikšmių perkėlimas į kitas įvestis (nes 2 ir 10 taškų
> balto balanso reikšmes suvesti rankiniu būdu į kitą HDMI įvestį kažkaip
> nėra jokio malonumo:( ). Landžiojant po meniu ir išėjus iš jo nemoka
> atsiminti paskutinės aplankytos vietos (turi vėl iš naujo maigyti, jei
> netyčia paspaudei "exit" ant pultelio). O šiaip sukalibruojant 2.2 gamai
> (nežinau ar tas pats galiotų bandant 2.4 gamai) F6500 laisvai galėtų
> konkuruoti su profesionaliais monitoriais kalbant apie balto balanso ir

Mano atveju reikėjo padaryti vieną "vaizdelį" ir niekas prie jo nagų
nebekiš per amžius, todėl net ir nežinau, ar kitoms įvestims naudoja
tuos pačius nustatymus. Nors punktas toks yra "naudoti nustatymus visoms
įvestims".

> Tik reiktų nepamiršti, kad VT30 yra 2011 m. modelis, o F serija yra 2013
> m. ir per tuos porą metų labai stipriai keitėsi-vystėsi išmaniojo TV
> f-jos visų TV gamintojų modeliuose.

Tai juk verkiau šitam pačiam njuwse tik parsitempęs VT, kad papigiaiskas
LG D650 daug patogesnis buvo. Dar ir dabar erzina, kad yra tik
išjungimo, bet ne įjungimo taimeris.

> Pasitikrinkite, ar telikas naudoja naujausią programinės įrangos versiją...

Taigi pats ir atsinaujino penktadienį. O ir jau rašė - šeštadienį
Samsungo serveriai durniavo.