Tema: Re: projektorius
Autorius: B
Data: 2014-04-14 18:02:53
Siuo metu projektoriaus nesirenku, kloju kabelius. Paklojau 15m x 2 hdmi
1.4, pora gofru 40 diametro kad per jas eitu pratraukt ateiti, utp, 220,
audio kabeliai galinem kolonkem is lubu. Visas sis zgutas islenda uz 8m
nuo sienos. Rytoi suka gipsa
ir basta nebepakeisiu nieko. O del pacio aparato gal ir kaina koreguosis
uz kokio pusmecio.

>>> http://www.hdtvtest.co.uk/news/jvc-x35-201302052614.htm