Tema: Re: To Icetom, klausimas dėl panasonic TV kalibravimo
Autorius: news
Data: 2014-03-12 09:36:47
On 2014.03.10 19:01, Kas_Pasake wrote:
> Man irgi parupo paeksperimentuoti, bet del vieno TV pirkti ka as zinau - juo
> labiau kad paskui gules lentynoje padengtas laiko dulkiu. Tai jau tikrai...
> Kadangi megstu konstruoti, tai man man idomus pats procesas. Turiu 50GT60.
> Vizualiai pagal testus ten nera ko prikibti.
> Bet kaip manote ,ar si schemuke ka nors pamatuos?
>
> http://www.homecinema-fr.com/colorimetre-hcfr/la-sonde-colorhcfr/

turiu toki. Pasigaminau pries 6 metus ir gulejo lentynoj nenaudojamas.
Vis laukiau, kada rasiu laisvo laiko pazaisti :)

Vakar idomumo delei issitraukiau, nes perskaiciau, kad atsirado softas
Mac'ui. Deja nepavyko prasnekinti, nors nauja fw lygtai supute. Su nauja
Win HCFR versija irgi nesneka, nors draiveriai susiinstaliuoja i win7
tvarkingai.

Su sena HCFR 2.1 versija veikia ir netgi matuoja. Vienas dalykas kuris
mane glumina yra kalibratoriaus kalibravimas. Jie ten duoda kruva
profiliu is kuriu gali pasirinkti, taciau tu profiliu pavadinimai mane
dar labiau glumina (Benq 7800, Benq ...., Epson .... etc.)