Tema: Re: Kinoteatrų technika?
Autorius: Icetom
Data: 2014-03-10 18:09:52
> Del garso nieko nepasakysiu. sutaupe matyt :)

Pasileidau diską. Tai yra DD ir DTS 5.1 garso takeliai :(. Dar tiesa kai
kuriose scenose man stipriai pasigirdo, kad foninis triukšmas-ošimas kaip,
kad Baltijos jūra prie juodos vėliavos :/.

> Beje, Blindos ziemos scenos nukaltos dar ant juostos. Nes pirmasis Red One
> Lietuvoj atsirado tik pavasari. Gali paieskot skirtumu :)

O 2-a scena (pagal BD meniu) kur prie laužo ir sekančios jau su Red One?
Žvilgtelėjau video srauto greitį, tai jo vidurkis kiek liūdnokai atrodo -
tik apie 15 Mbps, kai holivudinių filmų tokiose pat scenose vidutinis būna
30-33 Mbps panaudojant tą patį AVC kodavimą (bent taip nurodo mano BD
grotuvas) :/. Tuo pačiu reikia pripažinti, kad kodavimą tas kas darė, padarė
puikiai, nes jokių "perėjimų", "kvadratų ar pan. nesimatė tamsiose scenose
ir pan. Atrodo, kad filmo leidėjai dar nepateikė galutiniam vartotojui kaip
iš tikro gali atrodyti šis filmas BD Video formate...