Tema: Re: Padekit issirinkti 42"
Autorius: Xeen
Data: 2014-03-06 20:10:02
turbut ne veltui zodi elitas idejote i kabutes? :)

o del dylo, tai as geriau pasirinkciau vienu laipteliu zemesni modeli,
bet "celka" ir ne is prekybos centro. :)
legendu del darbo valandu neturiu. ir kiek te pradirbtu per pusmeti.
180*12=2160 valandu... :) tik 3 kartus daugiau nei pas mane namu
salygomis. nors tai realiai galima prilyginti ~1.25 metu namu ziurejimo.
kada ten dujas pildyti reikia jau? :)

ir plazma foniniam garsui naudoju be parkiu.
paprasciausiai megstu ispakuoti elektronika pirmas :) gal ir durnas, bet...

nezinau kaip konkreciai sio modelio atveju, bet gt60 elektromarkte 42"
kainavo tiek, kiek trajektorijoje 50" (tuo momentu kai pirkau). tai apie
kokius elektromarkt'o dylus galima sneketi?