Tema: Re: 50" TV
Autorius: Vytautas
Data: 2014-03-04 23:21:12
tegyvuoja plazma ir tik plazma pasake kukutis.
mirga plazma ir viskas. tik nevisi ta mato. ne visi matydavo mirgejima nuo
75Hz CRT monitoriouose, o man reikedavo ne maziau 85, o geriau 100. Taip pat
nevisi mato DLP projektoriu rainbow efekta, o jis man labai stipriai
matomas, net ir su rimtais projektoriais. kiekvieno akis skirtingai reguoja
i  ta pati vaizda.
tad jei zmogus nori LCD/LED tada valio tegul toki perka. as asmeniskai
pasirinkes projektoriu ir visai del to nesigailiu - ziuriu ar zinias ar
filmus 80-90 coliu ekrane ir esu laimingas. bet tikrai nesiulau pirkt
projektorius kiekvienam, kuris uzsimano pvz 55-60 coliu teliko