Tema: Re: LCD fuflo?
Autorius: Yvl
Data: 2014-02-24 11:43:39
nu tavo LCD tai visi matem kaip rodo :)

"Mr.Green"  wrote in message news:leab9l$k8q$1@trimpas.omnitel.net...

Tik stenkis, kad QQtis neišgirstų, sumals tave į miltus, kaip antiplazminį
elementą. Mano LCD irgi normaliai rodo, bet aš tyliu, jau ir taip daug
prisišnekėjau.

"Sarunas"  wrote in message news:le6rq9$hc6$1@trimpas.omnitel.net...

2 men. pasiskolines turiu 40" f5 serijos ir gala interaktyvi...nustatytas
filmu profilis.
Na visaip ieskau kas ten tam lcd blogai...ziuriu olimpiada, hd kanalus... na
po 50 cm crt panasiaus tiesiog malonu ziuret...gal del didesnes
istrizaines....nezinau...na nerandu as tos juodos netolygumo ar trukumo...
sd turinys tikrai blankesnis, bet ir ant crt nieko gero...
Nezinau kaip rodo lcd 50", bet esamas mano seimyna pilnai tenkina ir ziuriu
is 3 m. Gal pastacius salia plasma ir atrastum skirtuma. Siaip ir mastau
apie 50" f6 serija.
Prekybos centruose tikrai plastmasinius veidus rodo, nes tikriausiai
dinaminis profilis nustatytas kad kuo labiau sviestu...o su normaliu turiniu
ir filmu profiliu - viskas normaliai. Zinoma tikriausiai dauguma sakys, kad
ne kiekvienas aklas mato...:)