Tema: Re: TV 50' ~3000lt
Autorius: wundis
Data: 2014-02-20 11:33:33
matai, duotasis smartsungas buvo paimtas del to kad kaina buvo 2,5. ar
pirkciau toki pat uz 2,85? tikriausiai buciau. daugiau niekur (normaliu, o
ne pseudo, kur braukia 3,8 ir raso 3,1 sitam telikui) akciju nera niekam?

jeigu labai trumpai: konkreciai situo teliku esu patenkintas, tik nelabai
turiu su juo palygint :)