Tema: Re: iptv
Autorius: martukas
Data: 2014-02-20 10:10:17
as pasirasiau torrent-tv.ru VIP menesiui, sumokejau apie 5usd. kaip tik siom
dienom baiginejasi. tai VSB kanalo ten nera ir nebuvo per praejusi menesi.
siaip kanalu 270 atrodo, bet kai reikia ziureti tikimybe kad strigines labai
didele. Zalgiri rodo dazniausiai per ntv kazkuri is sporto kanalu be to
rusai zymiai idomiau komentuoja. kam aktualu yra xxx keli kanalai, kazkodel
sitie stringa maziau...