Tema: Re: iptv vs sat2 vs dvb(t)(-c)
Autorius: egidonas
Data: 2014-02-11 11:08:00
1 telikas per kabelį veiks be problemų, net ir antrą teliką pajugsi, bet
paleidus torrentų pumpavimą per laidą gali nerodyti ir 1 TV prijungtas per
laidą. Aš pats neseniai su tuo susidūriau, nes IPTV nenaudojau, tai stovėjo
toks senas Buffalo WHR-HP-G54 ir viskas buvo tvarkoje. Užsinorėjus žiūrėti
IPTV teko pirkti naują maršrutizatorių. Pasiėmiau daugelio keikiamą TP-LINK.
Konkretus modelis yra WDR3600. Jame pakeičiau firmwarą į DD-WRT. Kol negaliu
pasakyti ar rekomenduoju, nes nedaug laiko praėjo, bet iš pirmo žvilgsnio
tos problemos, kurios buvo su senu maršrutizatoriumi dingo.

"markoh"  wrote in message news:ldcnae$2om$1@trimpas.omnitel.net...

o jeigu jungti kabeliu nuo ruterio iki tv?

"egidonas"  parašė naujienų news:ldcjir$tse$1@trimpas.omnitel.net...

Skynet IPTV už 29 litus tikrai veikia tiek per PC tiek per bet kokį Samsung
SMART. Problemos gali atsirasti (o gali ir neatsirasti, priklauso nuo
routerio greicio ir Wifi daznio 2.4Ghz ar 5Ghz), tik jei kompa ar teliką
jungsi per wifi, nes jie transliuoja multicastu.

"markoh"  wrote in message news:lcsuf2$jqu$1@trimpas.omnitel.net...

koks samsungo tv modelis?

"blah@w"  parašė naujienų news:lcsrul$h6d$1@trimpas.omnitel.net...

pats turiu skynet interneta (tikriausiai irgi uz 29lt), tai IPTV galiu ir
per kompa ziuret ir per tv (samsung nstreamlmod) :)