Tema: Re: Skaitmenine VS Interaktyvioji
Autorius: PxYra
Data: 2014-02-07 21:59:44
cia dar klausimas, mano teliko specifikacijose aiskiai parasyta kokius
signalus jis gali priimt ir pajungus 1080i aiskiai parodo kad dirba
1080i@50hz rezime tai dar klausimas ar kas papildomai daroma jei visos
vaizdo gerinimo funkcijos isjungtos ir dar tikrai klausimas ar per service
menu negalima ten pareguliuot visu tu fyntu su deinterleisinimu