Tema: Re: Surround garsiakalbių aukštis
Autorius: Kesha
Data: 2014-02-07 14:14:28

> Kad jie patys sau prieštarauja.
>
> Pirmame linke rašo 2-3 pėdos virš ausų lygio, antrame linke rašo "just
> above ear level".

teorija yra teorija, bet reikia nepamiršti kur ir koks ekranas-telikas,
kaip pvz. pas mane ekranas, tai jis nuo pat lubų prasideda, todėl
vaizdas žiūrimas ne tiesiai, o truputį aukščiau, todėl visos kolonėlės
atitinkamai irgi aukščiau nei rekomenduojamas standartas.
Todėl "just above", tiktų, kai telikas yra tiesiai ar net truputį
žemiau, o jei truputį aukščiau ar jau didesnės įstrižainės, kas
automatiškai pakelia bendrai vaizdą, tada 2-3 pėdai visai logiškai.
reziumė, jei telikas 50" ir up, tai reikia kelt šonus 50 cm ir up nuo
klausymosi pozicijos ausų lygio.
Ir dar būtina sąlyga - šoninės kolonėlės turi būti už ausų, t.y. link
pakaušio ir jokiu būdu neaplenkti ausų :)
Tavo atveju, kadangi sofa prie pat sienos, tai teks grūsti maksimaliai
arti prie galinės sienos :P