Tema: Re: Logitech harmony alternatyva
Autorius: Mindaugas
Data: 2014-02-06 11:44:43
<kad labai nepatogus ir neintutyvus tas gala pultas, tamsoje tai fig ka
iziuresi>
Pritariu, bet anyway, 3 įrenginius valdyti gali.

"PxYra"  parašė naujienų news:lcvk03$183$1@trimpas.omnitel.net...

kad labai nepatogus ir neintutyvus tas gala pultas, tamsoje tai fig ka
iziuresi...pvz samsung teliko distancinio mygtukai dideli tamsoje dar gali
apgraibom surast kuris yra kuris o su gala tai pyzda iskart