Tema: Re: ir dar kartą - 42ST60 vs 40F6510
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-28 13:33:14
> Šiaip mane labiau domina, ar daug prarasčiau vazdo kokybės su subj
> Samsung'u, arba minėtu 6670.

Asmeniškai nepasakysiu, nes nebandžiau šių Samsung F6500 ir F6670 vaizdo
procesorių. Galiu tik pasakyti, kad F6500 labai lengvai sukalibruojamas :).
Bet kaip turėjai pastebėti PDP kažkodėl geriau užglaisto prastame
(suspaustame, perspaustame) signale išlendančius suspaudimo "kvadračiukus".
Pvz. jei lyginti GT60 ir DT60. Abu kaip ir tokį pat vaizdo apdorojimą turi,
bet 576i  DVB-C mieliau žiūrėti per GT60 - išlaiko geresnį detalumą, vaizdas
gražiau-kokybiškiau susiveda į visumą.

>  Ir kaip visgi ten juose su garsu - nes žiūrint į korpuso storį, kyla
> negerų minčių :)

Kiek teko išgirsti F6500 modelio garsą, tai jis man pasirodė panašus į
bandyto ET60. Kibiriukas ir tiek. ST60 kažkiek geriau (mėsingesnis) jau
skamba, matyt dėl korpuso storio. Iš bandytų Panasonic geriausiai skamba
VT60 (nes garsiakalbiai eina teliko šonuose ir tai labai prisideda prie
kokybės: garso suvedimo, scenos), tada GT60/DT60, tada ST60 ir tik tada
ET60.