Tema: Re: Grundig ar verta?
Autorius: Exx
Data: 2014-01-27 09:38:08
viskas elementaru - daugumai kokybiskas vaizdas yra labai neaiski savoka :)
Savaitgaly buvau pas tevus, Sony 3metu LCD - nu bet vaizdas tai jomajo,
kazkiek patvarkiau, kad jis bent pusetinai rodytu, o ne "sviesiai" ir "labai
spalvotai", tai net nepastebejo :) Brolis vakare atvare - iskart pasake, kad
telikas jau "pareguliuotas", dabar "geriau" rodo :). Neskiria zmones,
dauguma kaip paeme is salono, pajunge ir ... gerai ziuri :). + daxrena dar
sedi ant analogo kabelinese...