Tema: Re: TV valdymas telefonu
Autorius: Caponi
Data: 2014-01-25 13:10:53
Nu tai kas be ko, skirtumas jauciasi (nors ne visu vienodai, pvz., Toshibos
buvo toks visai netoli nuo originalo, o va neseniai Samsunginis pirktas tai
akivaizdziai toks "pigus").
Taciau bet kokiu atveju seniausias is tos serijos man netolimoj aplinkoj
naudojamas jau turbut kokius penktus metus skaiciuoja ir vis dar puikiai
veikia, tai nelabai yra ko kabinetis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/