Tema: Re: SD kanalų techninė informacija
Autorius: A7
Data: 2014-01-03 11:24:39
Miestas tas pats, žiūriu per 50ST60, garsas per vidinius garsiakalbius.
Kitos televizijos nevėluoja (dazniausiai, kazkada pastebėjau vėlavimą ant
Travel Chanel HD). Reikės pamėgint per kitą TV pasižiūrėt ar normaliai
garsas LNK pajungus skaitmeną :/ Dabar net galvoju, a negali būti, kad per
tiesioginę transliaciją tik vėluoja? Nes kažkaip per žinias tas momentas
neužkliuvo, užkliuvo pora kartų žiūrint Lietuvos balsą ar kažką panašaus
(žmonos čia laida :) )