Tema: Re: Panasonic plazmos isigyjimas
Autorius: Erikas
Data: 2009-02-27 11:22:30
Daznai tuos skirtumus pastebi zmogeliai, kuriu protus praplove vadybininkai. O paciam pamastyti ir pasianalizuoti jau neuztenka mastymo :)

Atsidarom du puslapius:
http://www.interfacebus.com/HDMI_Pinout_Bus.html
http://www.interfacebus.com/Design_Connector_Digital_Visual_Interface_DVI_Bus.html

arba
http://en.wikipedia.org/wiki/High-Definition_Multimedia_Interface
http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface

Ieskom lentelese duomenu poru (tankistams- duomenis perduodami LVDS poromis). Pas DVI (pilna) matom 6 poras. Pas HDMI matom 3 poras. Tiesa dabar jau yra nauji taiming standartai, bet labai maza tikimybe, kad jusu "priborai" palaikys "state of the art" lygius.
Todel reiketu lyginti HDMI ir dar prideti versija- 1.0 ar 1.3 su DVI.

Taciau zinant, kad buitinis signalas max 1080p, tai jis "itelpa" i abu standartus be jokiu problemu :)

Todel HDMI gerai tuom, kad jis palaiko garso pernesima. Bet ir cia dar viena problema- pas rimtus ziuretojus, garsa virskina ne telikas, o koks nors rimtesnis reciveris.

Beja, ciupinejau va tokias jungtis http://en.wikipedia.org/wiki/DMS-59