Tema: Re: Ar veikia jame Mikrovisatos kortelė?
Autorius: Unknown
Data: 2009-02-19 01:22:50
dauguma Sony TV modeliu numeriu rasomi taip: KDL + istrizaine coliais (
dvizenklis skaicius ) + klase ( ar serija - raide ) + keturzenklis skaicius
( kuo jis didesnis, tuo modelis naujesnis, pvz.: 4500 naujesnis nei 4000 ir
pan.)

pvz.: KDL37V4500 - 37 coliu istrizaines V klases ( serijos ) naujausias TV
( nes kol kas nera su kodu didesniu nei 4500 )

Klases ( serijos ) grubiai "gerumo" mazejimo tvarka:
X - flagman'as - visa ka geriausio Sony sugebejo sudet i LCD TV - ypac 46"
ir 55" su LED pasvietimu, bet 40" irgi geras ( mazesniu istrizainiu
negamina), Full HD, Bravia Engine 2 Pro, Motionflow Pro 100 Hz, MPEG-4, DLNA
Z - Full HD, Bravia Engine 2, Motionflow 200 Hz, MPEG-4, DLNA
W - Full HD, Bravia Engine 3 ( modeliai su kodu 5500 - pasirodys netrukus )
arba Bravia Engine 2 ( 4500, 4000 ), Motionflow 100 Hz, MPEG-4
WE - panasiai kaip W su Eco-friendly "navarotais" - maziau Vatu vartoja ir
pan.
V ( senesni, pvz.: 37V4500 ) - HD Ready, Bravia Engine 2, MPEG-4
V ( naujesni, pvz.: 40V5500 ) - Full HD, Bravia Engine 3, MPEG-4, DLNA
D - nebesimato tarp dabartiniu Sony seriju, anskciau buvo prie geresniu

yra dar ir kitu geru seriju ( E, EX, ZX ), bet jos labiau nisines - arba
skirtos kabint ant sienos kaip paveiksla arba vaizda perduoda per wireless
ir pan. - vienu zodziu jos ne tau skirtos :-)

viskas kas zemiau ( U, S, L, B ) mano subjektyviu supratimu neverta demesio

manau 37V4500 siulo geriausia kokybe ( renkantis is Sony ) uz tavo mineta $
suma

Turi dar klausimu ?
eini cia
http://www.sony.lv/selector/tv-projector

kairej pasizymi kokios istrizaines nori, tau rodo is kokiu seriju gali
rinktis - tada zymi norimus modelius "varnelem" ir darai Compare
Arba naudokis Google - ten atsakymai i visus tavo klausimus

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
O .......... kad suprasčiau ką tai reiškia išvertus į suprantamą kalbą