Tema: Re: tv iki 700-800eu
Autorius: Bronco
Data: 2020-10-24 17:35:40
On 2020-10-23 19:48, Sniegas wrote:
> Vargšas. Man tokios sapalionės jau net juoko nebekelia, tik gailestį. Aš 90 procentų laiko youtube žiūriu miegamajame per 43" televizorių,
> kitus 9 procentus svetainėje per 55" televizorių. Ir gal tik 1 video iš
> 100 per kompiuterį.

Vargšas? Nu ir ką tai turi reikšti? Jog tavo asmeniniai įpročiai yra de
facto standartas visiems? Kitaip bus vargšais?

AŠ, pvz., miegamajame net teliko neturiu jau gal 20 metų ir neplanuoju
turėt. Jei noriu prieš miegą ką nors paskaityt ar youtubę
pažiūrėt/paklausyt, man patogiausia ebook ir planšetė.

O teliką naudoju išimtinai filmams, sportui (tik futbolo čempionatai) ir
panoramai (kartais) žiūrėt. Per pc ne vieno filmo paskutinius 20 metų
nežiūrėjau. Per notebuką tik esu žiūrėjęs poilsinių kelionių metu, bet
ir tam planšetė patogiau.

Manau, jei tu nežiūri visko taip kaip aš, tai esi vargšas! :p