Tema: Re: Priedelis
Autorius: DGS
Data: 2020-06-23 17:09:39
Pas mane stovi NAS su Plex serveriu, tai per AndroidTV box'a matau viska, ka reik. O dar tas faktas, kad feja gali is telefono "pacastint" youtuba ar koki nors facebooko video...
Neciupinejau WD cloudo, bet jauciu, kad galima ir is androido labai tvarkingai prie jo prieit.
Kodi, is tikruju, mane uzkniso savo neuserfriendly'skumu. Aisku, galimybiu dafiga, bet ir pasokinet su bugneliais reik. Kruvos pluginu xz kur, arba labai nepatogiai pulteliu ivedinet kelia, arba kompe parsitempt zip'a ir i flashiuka (ar tinkla)... Aisku, turint noro yra kur ir ant androido bugnelius barskint, bet bent jau man vargu stipriai sumazejo migravus is Kodi i Android.
P.S. Jokiais budais nenoriu atkalbet nuo Kodi - jei tinka patinka - valio :)

"Remigijus"  parašė naujienų news:rcsbre$jc$1@news.omnitel.net...

Yra dar ir emby, jis filmus gali streaminti per naršyklę arba į apsą.
Samsungai ir LG turi emby apsą tai jiems net priedėlio nereikia.