Tema: Re: Belaidis ekranas
Autorius: kef
Data: 2020-05-04 15:02:09
Nelabai tie miracastai ir kiti wireless vaizduokliai standartiniai. Dare ten
kazkoks vokietis inteoperability testus, kas su kuo gerai snekasi. Liudesys,
bet gal kazkiek gereja. O gereja liudnai, nes amd ir nvidiajai px kad yra
kazkoks belaidis displejus. Normaliai ko gero tik PC su intel video be
svetimu GPU vieni su kitais snekasi, kaip laptopai taip desktopai. H serijos
samsungai (seniena ne rodiklis be abejo, 2013) 40 coliu kaip ir normaliai
beveik su viskuo snekasi, tos pacios H serijos 32" tik su androidais, nors
dell laptopa kol buvo 8,1 windowsai virskino, o su 10 windowsais niekaip,
nei su vienu bandytu laptopu. Tai ir speliok nepabandes kas veikia o kas ne.

"VaidasB"  wrote in message news:r8oss5$6fb$1@news.omnitel.net...

senesni gali nepalaikyti - mano 10m senumo kompas sako, kad nepalaiko
miracast