Tema: Re: TV antena
Autorius: Nerijus
Data: 2020-03-26 09:43:45
On 3/25/20 8:32 PM, Exx wrote:
> sita prasta jei toliau nuo siustuvo, ji be stiprinimo, ir nelabai ji
> esant prastoms oro salygoms, tai ir tada gali jau neberodyti. Turejau,
> prasikeikiau.

	Atvirai pasakius, ash asmenishkai tai prasikeikiau su visokiais shudais
su  "stiprintuvais", ypach su tom "akechiom", kur cia buvo ideta
pradiniam poste.
	Ishmeciau viska nafig, suklojau naujus laidus (pas mane spliteris i 5x
telikus, 2x, po to jo dar 3x, tai signalo lygis krenta labai stipriai)
ir pastaciau pacia elementariausia ~metro ilgio logoperiodine antena, be
jokiu stipriu. Tingejau ja net virsh stogo kelti, tai stovi prikalta
aukshtai prie sienos. Nuo to laiko neturiu jokiu problemu su teliku. O
tai daryta dar analogo laikais, kai signalo "kokybe" tiesiai ant ekrano
matydavosi.