Tema: Re: penki tv (x-skynet) tragiskas garsas?
Autorius: [mikro]
Data: 2020-03-03 15:41:54
juokauji tu? cia kas, sssr laikai, kad tureciau taip pistis atsiprasant:)
jei tiekejas nesupranta pats, kad pas ji atitinkamas dalykas blogai, tai
tikrai irodinet nesiruosiu. juo lab, garsa irodinet reikia rast kam, kad
tiekejo paskirtas asmuo skirtu bent kazka, o ne bele girdisi ir ok:)
iprasciau bus palaukt sutarties galo ir siust nx elementariai:d

"Liveris"  wrote in message news:r3liis$fnp$1@news.omnitel.net...

2020.03.03 10:43, [mikro] rašė:
> Sveiki.
> nagi pasipasakokit, kas turit subj, kaip pas jus reikalai su garsu? as
> nelabai suprantu, kaip jie ten taip codina, bet realiai 128kb mp3 groja
> way geriau. siaubingas aukstuose metalinis
> skambesys ir visi kiti geri beprotisko suspaudimo efektai. per teliko
> pislakes aisku to nesigirdi, bet uztenka ka biski geriau pasijungti ir
> tragedija. ir ta tragedija ne pas mane viena, buvau pas kolegas
> justiniskese - tas pats. bandziau su jais kalbet - matyt beausiai, nelabai
> supranta wtf, ko cia prisipisineji. su telia, netgi su dvb-t antena garsas
> [...]

Nufilmuok, pateik pastebėjimus, palyginimus ir manau kažkas pajudės.