Tema: Re: tv priedelio android
Autorius: Salas
Data: 2020-01-29 10:40:37
Pasiemiau pabandymui menesiui, iki tol naudodavau ottclub.in,  mokedamas
valandini mokesti.
Na man sporto kanalai nera labai aktualus, tai neatkreipiau demesio.
Vakar pradejo strigineti IPTV, maniau kad provaideris grybauja, bet
pasirodo Kauno Interneto Sistemos vakare tesugeba ispausti tik 6 Mbps
download greiti. Ryte isspaudzia apie 85 Mbps. Panasu kad teks keisti
Interneto provaideri.