Tema: Re: LG 50PZ550T kam jam LAN lizdas?
Autorius: KandysRomka
Data: 2020-01-10 13:24:37
Man buvo taip su samsung tv ir pigiu TP-link routeriu. Pabandzius kita
routeri, viskas issisprende. Ir nesvarbu ar turejo jis ten butaforini
multicastinga, bet vistiek nieks neveike. Forumuose irgi rase, kad nuo
routerio hardware versijos priklauso tam paciam modeliui ir jau pofig
koki tv su dlna ar smb jungti. Firmware versiju atnaujinimas nepadedavo.
Pabandyk kita routeri, arba dd-wrt jei softa det ir zaist.