Tema: Re: IP TV Viaplay
Autorius: PxYra
Data: 2019-11-28 19:01:09
namai.tv uk eina gerai visada bet deja tik ne per web (per web biski
lievesne kokybe duoda) ziuriu per portala _MAG STB priedeli
emigrantas.tv niekada nestringa bet ir lt jo nepaziuresi, kakybe pasidarius
jau puse velnio bet kazkas pas juos smarkiai gliucina su registracijom bei
apmokejimais, nestringa tiek per web tiek per MAG
sharavoz.tv testa duoda po registracijos dienai, pabandykit