Tema: Re: Apple TV+
Autorius: Sniegas
Data: 2019-11-12 17:15:19
Gal galima plačiau apie prenumeratą, nes aš ten apart Dramblių
karalienės ir dar vieno serialo, neprisimenu pavadinimo, nieko daugiau
nemokamo nerandu? Nebūtų Apple, jei iš šūdo vaško nespaustų. Pigiausia,
ką randu, tai filmai Rent už 3,99 eur. O daugumoje tai 4,99 eur, arba
buy už 16,99 eur. Nesuprantu prasmės už tiek filmą pirkti - filmas ne
muzika, pažiūrėjai vieną kartą ir užmiršai. Netflix vis tiek geresnį
verslo modelį pasirinko, kai viskas už fiksuotą mėnesinį mokestį.
Suprantu, būtų Apple tas filmas Rent 1-2 eurai, pasižiūrėjai ir
pamiršai. Manau, taip jie daugiau pinigų surinktų, nei užsikėlę kainas
iki 5 eurų. Bet nebūtų Apple, jei kainų neužlaužtų iki debesų. Su visais
jų gaminiais taip - kainos neadekvačios.