Tema: Re: IPTV čaijnykui
Autorius: PxYra
Data: 2019-10-24 20:31:02
neapsimoka zaist su androidais jei nori ziuret IPTV per TV (neismanu) tam
yra sprendimai jau sukurti, MAG arba TVIP S-BOX
http://www.tvip.tv/en/media-center
https://www.infomir.eu/eng/products/iptv-stb/
viskas randasi ebejuj arba amazon, MAG'u yra ir lietuvos eshopuose, visi
piratiniai provaideriai duoda nustatymus tiem priedeliams ir jei reikia
playlistus papildomai kad galetum per kur nori ziuret, viskas aisku ne uz
dyka, androidas tai tik trukdis IPTV ziurejimui, HDD galesi pajungti be
problemu, ziuret per LAN ka nori is PC ar NAS, greit isijungia jie ir
ishsijungia