Tema: Re: Kokio išeitis iš tokios padėties?
Autorius: Buratinas
Data: 2019-04-18 20:45:46
Ten su tuo MX Player labai įdomi situacija. Jei per jį žiūriu HD
Videobox filmus, veikia visi trys dekoderiai - HW+, HW ir SW. Kai jungiu
Prog DVB ir žiūriu tiesiogines TV transliacijas veikia tik SW dekoderis,
kiti du nepalaikomi. O Kodi su TV neveikia per Androidą. VLC būtų
geriausia, bet nėra EPG.