Tema: Re: Patarimo del resyverio
Autorius: fenix
Data: 2019-02-13 16:13:17
> Tribeka nuo duster skiriu puikiai. Čia gal tokia problema tiems, kurie jos
> nematę ir ją nevazineję. Net nuo naujo outback skiriu ... nesinori to
> outback’o naujo....
> Taigi jei taip pagal pona “nesiskiria” stiprintuvai, tai net žmones,
> kuriems drambliai apmindziojo ausis , atskirs.
> Audrius K.

kalbam apie testa uzsimerkus, t.y. nezinant kas yra kas. esu tikras, kad
nuo kazkurio kainos lygio skirtumo nebus zmogaus ausiai, px ar A ar D,
jeigu turime atskaitos taska atkurima kuo arciau originalo, o ne
"lempini skambesi"ar "minkstus tonus ir pustonius" ar pan.

p.s. ezoterikoj esu silpnas, nediskutuoju.