Tema: Re: TV konferencijų salei vietoj projektoriaus
Autorius: MRT
Data: 2019-02-07 21:06:58

> mes kalbam apie monitoriaus naudojima kaip televizorius. nx 32 dydzio
> _televizoriui_ tureti 4k ? <..>

kas tie mes?.. sioje temoje reikia ne TV, o "monitoriaus" (projektoriaus
pakaitalo), Dainushas uzsimine apie dyyydelius monitorius, tu uzsiminei
apie 50" 4K monitoriu, o dabar su kuo tu cia apie 32" 4k tv diskutuoji?

PS. man irgi reikejo daug coliu uz nebrangiai ne TV ziurejimui.
Bandziau ziuret didziulius komercinius ekranus (monitorius),
bet gavos nusileist ant zemes ir paimti TV (75" FHD senas
samsas kainavo 2k Eur 2016m. gruodi, po dvieju metu - 75" 4k po 1.3k).