Tema: Re: Soundbar garso kokybė
Autorius: fenix
Data: 2019-02-05 20:42:20
2019.02.04 11:44, Exo rašė:
> Sveiki,
>
> Aš kažko šitam pasaulyje smarkiai nesuprantu :) Gal galit paaiškinti.
> Žodžiu, prie LG 4k teliko per HDMI pajungtas samsungo soundbaras. Prie
> to paties teliko per HDMI pajungtas Xbox One X. Dabar esmė, jei youtubą
> ar amazon video leidžiu iš paties teliko - garsas šūdinas (nu toks
> bardakas, o ne garsas ir nesvarbu ar stereo ar DTS...), jei spotify
> kastinu iš telefono tiesiai į soundbarą - garsas irgi šūdinas (toks pat
> bardakas..). Nu bet ple, jei tuos pačius youtubą, amazon ir spotify
> leidžiu iš xbox'o garas labai geras... WTF?!

> [...]

1. jeigu kalbam tik apie jutuba, tai DRM. neatmesciau varianto, kad per
xbox youtubas leidzia geresni garsa. pamegink gera irasha paleist,
tarkim 320kbps mp3 arba flac is telefono/televizoriaus grotuvo/xbox
(nezinau xboxo, gal leis tokia primityvia operacija atlikt?) per ta pati
soundbara.
2. buna, kad skirtingi playeriai (!!!) esant su 0 ekvalaizeriu ir 0
efektu atkuria skirtingai. tsakant vidiniai nuo vartotojo paslepti
nustatymai.
3. jeigu yra skirtumas tarp analoginio/skaitmeninio pajungimo -
soundbaro DAC
4. virsutiniu kombinacija... tarkim 1. varianta reiktu ismegint per
hdmi/analoga jungiant. pavyzdi turejau su philips hifi centriuku: per
ausiniu lizda ir line-out isejimas skyresi ne tik garsumu, bet ir
kokybe, nors abu banalus analogai