Tema: Re: Kaip konvertuoti į mp4 (kad nereiktų sukti galvos apie visokius Interlace)
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-01-19 02:36:40
Nu Vytookai gi, dirbi su VHS'ais. WFM'e mat?s turb?t kaip signalas i?
VHS pareina?

Puskadriai savo pa?ioj primitiviausioj formoj ?iaip jau n?ra "kas antra
eilut?", jie pai?omi paeiliui, su 1 eilut?s ofsetu. Taip kaip mes juos
interpretuojam skaitmenoj yra truputi interpretacija. Puskadriai valgomi
paeiliui, suneriami po fakto - ar tai kineskopo liuminofore + akyje
(persistence of vision), ar tai softe juos parodant.

Tod?l man metodas sublendinti (ar dar blogiau - i?mesti) puskadrius ?
kadrus atrodo nelogi?kas, nes rezoliucijos ten nepadaug?ja (kurios taip
jautriai net ir nepastebim), o jud?sio rezoliucijos - prarandam per pus?
- ?i?r?ti judan?i? 50i med?iag? ant 25p netgi nemalonu.

Prisegu pavyzd?ius - PAL apra?? ir kadr? su visom u?kadrio zonom.
Grei?iausiai simuliuot?.

Taip pat, tavo pageidavimu - du puskadriai (i? vhs, neturiu 1080i samplo
po ranka) perpai?yti vienas ?alia kito. Atitinkamai 0.5 auk??io
rezoliucijos. Tarp j? yra 20ms laiko skirtumas.