Tema: Re: Lubiniai garsiakalbiai
Autorius: newsreader
Data: 2018-12-20 14:45:10
gali viena dalyka is sio filmuko pasiimti, tai galiniu koloneliu
irengimo vieta. Jeigu senoji 5+1 sistema tai koloneles kabinti ant
soniniu sienu siek tiek uz klausytojo ausu lygio palei lubas nukreipta
kampu i apacia. Lygiai taip as ir esu pasidares. Efektas superinis.
Bandziau kitus variantus - zenkliai prasciau, o jeigu kalbesim apie
lubines koloneles - neprasideciau is viso.