Tema: Re: OLED yr gerai
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-23 15:46:51
Del sviesumo cdm. Man, kai yra maziau nei 115-120 cdm  jau per tamsiai rodo
vaizda ant monitoriaus. Patikrinau kolorimetru - duomenys tikslus. Tai
kodel, tai turi negalioti ir TV?

Ne dievinama. O tiesiog technologija verta demesio. Bet jei is tikro bus
tokios sanaudos, kaip cia visi nurodo, tai nieko gero tada.