Tema: Re: Automobilio draudimas icarhireinsurance.com
Autorius: benamis
Data: 2019-09-18 20:37:55
pfff... Kai visiskai zalias ir budamas studentas JAV ruosiausi
pakeliauti, susiziurejau nuomu kainas internete, "biudzete" pinigu tik
tiek ir ne daugiau, ateinu prie kiosko ir isgirstu 2x-3x didesne kaina -
visi planai kaip mat sugriuvo. Kiti kioskai kaip susitare tiek pat arba
dar daugiau... Vykstu nukabines nosi i viesbuti laukti draugu, bet
paskambinu i nuomos kompanija isreiksi nepasitenkinima. Anam ragelio
gale moteriske "netiki" kaip cia gali buti toks kainu skirtumas ir
rezervuoja auto kitai dienai. Priemejas baigdamas pildyti dokumentus
paklausia "kartais ne tu vakar cia buvai atejes?" :)

Snekant apie klounus...
Pvz del myliu dar ne tokiu nesamoniu prisigalvoja. Buna kai zmones ima
keleta automobiliu vienu metu. Vazineja su vienu, o tada abu priduoda
kai baigiasi atostogos. Arba savaitei ima (7x 1d nuomos) ir panasios
nesamones.