Tema: Re: Mašinis nuoma Pafose
Autorius: news reader
Data: 2019-09-15 21:35:58
Manau, kad eidamas Pafose i betkuria nuoma (ne tinkline) uzeitum ir
susitarsi. Bent jau anksciau taip budavo, pries 10 metu :)

As pats buvau sia vasara Kipre tai pasiemiau per Ryanair. Issirinkau man
tinkama pasiulyma C klases 5 dureliu, automatas (nes vazineti teks kita
puse). Paemiau Ryanair siuloma papildoma draudima del tos pacios
priezasties. Viskas praejo sklandziai. Kainavo 170 + 60 uz dvi savaites.