Tema: Re: [PL] Gdansko kryptis
Autorius: news reader
Data: 2019-09-09 20:30:19
cia man atrodo suveikia paturbinta vaizduote pas zmones. Jeigu as
pasakiau, kad nenoriu registruotis pas google tai is karto visiems
iskyla pries akis vaizdinys keistuolio, radikalo kariaujancio su viskuo
kas tik yra aplinkui. Bet taip nera. As tiesiog nemegstu google ir
nenoriu pas juos registruotis. That's it.