Tema: Re: kalnai
Autorius: vaidas
Data: 2019-07-17 10:12:25
Zakopanėj su kalnais viskas OK, bet minios. Ten man priminė mūsų
Palangą. Iš Slovakijos pusės kur kas geriau. Šiuo metų laiku visuose
kalnuose bus minios. Aš skrisčiau į Milaną ir iš ten į Dolomitus
pavažiuočiau kelias valandas. Nėra dabar toj Lenkijoj taip labai pigu,
kad apsimokėtų visą dieną trenktis, o Slovakijoj išvis kaip EU.