Tema:
Autorius: vaidas
Data: 2019-03-22 09:14:42
man visada yra problemos su lėktuvu ir kostiumu. Kaip kostiumą nugabent
lėktuvu nesulamdytą? Reiktų dėti į tokį spec. maišą ir tada maišą į
lagaminą? Bet tada lagamine nelieka vietos niekam kitam arba reikia
labai didelio lagamino.
Iki šiol problemą sprendžiu laisvesnio stiliaus švarku ir kelnėmis be kanto.