Tema: Re: Linai, klausimas del auto draudimo
Autorius: svaika
Data: 2019-02-02 16:01:59
Gyvenu Lietuvoje. Ruosiuosi keliauti kelias dienas Italijoj ir
Sveicarijoj. Aiskinuosi zodzio "residence" reiksme, nes zodyne sako jog
"resident" tai ir nuolatinis gyventojas, ir svecias. Tad pati pradzia
man nesuprantama, ar pasirinkimas yra "gyvenamoji vieta", ar "planuojama
vizituoti vieta"?

P.S. nelabai suprantu, kur ten parasyta, kad lietuviams neparduoda, as
daugiau suprantu kad Lietuvoje si paslauga neparduodama naudojimui, t.y.
kokiam nors Italui nepavyktu nuspirkti Lietuvoje galiosiancio draudimo.

Sorry, jeigu daugumai aisku, o as noreciau pasitikslint, kad po to du
kartus nemoketi uz ta pati.