Tema: Re: Kaip keliauti pigiau, be agentūros?
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-28 08:43:42
Tru. Kiekvienam savo. Aš asmeniškai niekada taip nekeliauju ir pinigai čia
ne prie ko. Pats susiorganizuoji viską ir jei reikia eigoje koreguoji pagal
situaciją. Gali gautis ir pigiau ir brangiau. Kažkada važiavau į Turkiją AI,
tai daugiau tos klaidos nebekartoju. Bet yra kam patinka :)

On 2019-01-26 22:13, 5p00ky wrote:
> vis dažniau svarstau, kad keliaujant Europoje, Lietuvos agentūros yra
> perteklinės

Man asmeniškai kelionių agentūros visame pasaulyje yra perteklinės, ne
tik Lietuvoje :) Bet čia jau Linas pastebėjo, jog viskas priklauso ne
nuo kainų, o nuo keliavimo būdo. Man pvz. nereikia, kad mane kažkur kaip
daržovę kelionių agentūra vežiotų pagal tvarkaraštį, bet daug kam taip
tinka ir patinka.

Ir kainos čia visai šone stovi. Gali pats viską susiorganizuoti ir
pigiau pakeliauti, o gali pigiau nesigauti, bet kelionę organizuojantis
pačiam yra tik viena garantija, jog įspūdžių patirsi tokių, kokių
autobusuose vežiojami keliautojai, gyvenantys dideliuose viešbučiuose su
savo tautiečiais, tikrai nepatirs.