Tema: Re: Kijevas
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-14 19:54:38
Labai daug i tema nepasakysiu, pries gerus metus teko tarp skrydziu 7
val. i miesta islysti, tai be specialaus pasiruosimo nuo stoties(Train
Station) tik iki Maidano aikstes (Independence Square) nupedinau,ten po
visa aikste didelis prekybcentris irengtas.
Dar keli raktiniai objektai (tik jei tokie objektai patinka): Golden
gate;St. Sophia's Cathedral;St. Michael's Golden-Domed Monastery;Oleg
Antonov State Aviation Museum;

Kazkas labai neuzkliuvo, aisku pigu, galima daug ka sau leisti, bet iki
Vilniaus (bent man pasirode) jiems dar tolokai (parduotuves, kavines ir
t.t.).

Jei ilgesniam laikui , turbut imciau masina ir ieskociau kazko ne
paciame Kieve.

Donatas