Tema: Re: Auto nuoma JAV
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-11 10:33:15
On 1/9/19 07:55, marukas wrote:
> Sveiki,
>
> Žiūrau auto nuomą JAV(konkrečiai Denveris) vasarai per rentalcars.com
> liepos mėnesiui, tai kainos tokios truputi nelabai gražios(~900eur porai
> savaičių). Kai patikrinu vasariui - dvigubai pigiau. Tai ten dėl vasaros
> sezono tokios kainos ar dėl to, kad dar labai daug laiko? Beje, kas

Zino tik rentalcars blackboxas. Man 3 savaites LA Alamo kainavo kazkas
apie 400$ (passat'as) su civilkes ir kasko draudimais. Sezonas buvo
labai turistinis.

> esate nuomavesi, kokios maždaug kainos buvo porai savaičių? Ir ar reikia
> kažko dar europiečiui, kad ten išsinuomoti? Vis būdavo kažkokios
> diskusijos apie extra dalykus, bet praleisdavau kaip neaktualius tuo
> metu. Galima ten varyti su tais 3rd party draudimais kaip
> www.icarhireinsurance.com ar geriau imti vietoje?

Atkreipti demesi i tai, kad by default daugumoj buna tik CASCO, o CA
skaityk nera. Bes CASCO reikalinga nuomos kontorai, o CA reikia tau.
Be CA draudimo min sesiazenklei sumai as ten i gatves nelisciau, turint
omeny ju KET, gigantiskas islaidas medicinai ir pomegi teistis.