Tema: Re: Kenija
Autorius: dz
Data: 2019-01-10 16:31:23
nu kaip minejo taip jaukumas ant ribos taip...jei iseini is viesbucio
teritorijos tai visi ziuri taip kaip mes i negra ziuredavom 95 metais...prie
viesbucio papludimy prielipu daug su sudniekiu pardavimais ir graudziom
istorijom, netruksta ir naglu, mazdaug "nesinesioju pinigu prie juros - tai
varyk i kambari atsinesi:)".... per safari isvyka kazkur belekur laukuose
vienas juodis prisipiso pirkt sklybele, bet taip su spaudimu ir piktu veidu,
cia mazdaug mano salis ir laikykis taisykliu, visi perka ir tu pirkt, zodziu
nepirkom  tai masinoj uzmate viesbucio pietus buvo supakuoti, tai naglai
ilindo i vidu, susirinko visus ir nuejo:)

daug apleistu viesbuciu, surus vanduo is ciaupo, siusliu pilna kampuose,
autostrados ruoza maciau is trinkeliu isklota:), daxuja isprotejusiu
bezdzioniu, gali is nagu islupt beleka, jau nekalbant apie paliktus daigtus,
bet cia tos viesbutines, laukines turbut normalios:)

na bet gamta grazi, laukiniai zverys, papludimys labai fainas, bangos,
potvyniai-atoslugiai, siaip fun praplest akirasti kaip kitur zmones gyvena,
bet kai nusileidom i varsuva, salta belekaip bet bent man kazkaip uhh gerai
mes cia gyvenam, tvarkinga viskas...

"Vitas"  wrote in message news:q14oop$s3a$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas lankėsi? Kaip įspūdžiai, labai baisu ar visai ok?