Tema: Re: mano greblys
Autorius: tranzoo
Data: 2018-11-19 22:29:06
On 11/19/2018 19:46, Herkus wrote:
> ta ir pagalvojau, kaip sito fokuso nera SE-LT marsrute su Tallink, ar del kelto tech galimybiu turet savo gsm ar geolokacijos

benamis teisus. seip tinklas yra telenor maritime. veikia jis laivuose.
palydoviniu principu.
tallink uzteko proto nx pasiust, arba kontingentas nesinaudojo ir
neapsimokejo.

tarifus mano sms matet.

p.s. mano darbinis telefonas telenor. jis yra visiskai pigiausias sv.
sudas, kokiu reta. naminis telia veikia bilekur, o tas zagsi. beto
belgijoj, olandijoj vokietijoj ir uk megsta pasirinkt roaminga isvis be
jokio duomenu paketo. reikia rankom parinkt.